Reklamácia

Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.

Ako postupovať pri reklamácii

Reklamácia v autorizovanom servise

Najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo značkový servis. Pokiaľ je servis v blízkosti vášho bydliska, môžete mu výrobok odovzdať osobne alebo poslať poštou. Niektoré servisy zaisťujú zvoz zdarma po celom území Slovenskej republiky alebo vám výrobok opravia priamo doma.

Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list, ak bol vydaný. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry na náš zákaznícky servis (DigitalBase.sk, Dolinka 27, 99128 Dolinka, Slovenská Republika). Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.

Pokiaľ autorizovaný servis v blízkosti vášho bydliska nenájdete v našom zozname, pozrite sa ešte do záručného listu alebo na internetové stránky výrobcu.

Zobraziť zoznam servisov

Reklamácia v pobočke

S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme v pobočke DigitalBase.sk.

Prineste, prosím, výrobok do pobočke spolu s dokladom o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.

  • Na pobočke spolu s vami spíšeme reklamáciu.
  • Priebeh vybavovania vašej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke. O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.

Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v stránky Obchodné a reklamačné podmienky.

Reklamácia poštou

Výrobok môžete poslať priamo na Reklamačné oddelenie DigitalBase.sk, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme.

  1. Stačí vyplniť Reklamačný protokol. Do poľa Popis vady, predmet reklamácie, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný protokol a doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
  3. Výrobok pošlite na adresu: DigitalBase.sk. Dolinka 27, 99128 Dolinka, Slovenská Republika
  4. Priebeh vybavovania svojej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.

Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v stránky Obchodné a reklamačné podmienky.

Servis u vás doma

Pokazil sa vám rozmerný výrobok, napr. reproduktor, notebook alebo veľký televízor? Výrobok nemusíte nikam voziť. Stačí kontaktovať autorizovaný servis, ktorý s vami dohodne návštevu servisného technika.

Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list, ak bol vydaný. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry na náš zákaznícky servis (DigitalBase.sk, Dolinka 27, 99128 Dolinka, Slovenská Republika). Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.

Pokiaľ autorizovaný servis v blízkosti vášho bydliska nenájdete v našom zozname, pozrite sa ešte do záručného listu alebo na internetové stránky výrobcu.

Zobraziť zoznam servisov

Časté otázky

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.

V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?

Pokiaľ budete tovar posielať poštou, popíšte nám čo najpresnejšie chybu výrobku, ktorú u nás uplatňujete. Pre jednoduché vyplnenie môžete použiť buď Registráciu reklamácie vo svojom klientskom účte alebo Reklamačný protokol.

Musím výrobok priniesť v originálnom obale?

Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného konania. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.

Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.

Je potreba s reklamovaným výrobkom dodať aj príslušenstvo?

Áno, dodajte výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy výrobku.

Čo ak je chybné len príslušenstvo, mám dodať aj hlavný výrobok?

Áno, pri reklamácii príslušenstva odporúčame dodať aj hlavný výrobok. Všeobecne platí, že príslušenstvo nie je možné samostatne reklamovať.

Ako mi bude opravený tovar doručený?

Miesto doručenia opraveného tovaru si vyberiete pri zakladaní reklamácie.

Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?

Je to veľmi jednoduché: kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku.

Zostanú mi dáta v reklamovanom telefóne, tablete alebo notebooku?

S veľkou pravdepodobnosťou o ne prídete. Súčasťou opravy v autorizovanom servise je uvedenie zariadenia do pôvodného továrenského nastavenia. Odporúčame vám pravidelnú zálohu dát vo vašom zariadení.

Môže vybavenú reklamáciu prevziať niekto iný?

Áno, je to možné. Poverená osoba musí mať pri sebe originál reklamačného protokolu alebo v mobile SMS, v ktorej informujeme o vybavení reklamácie.