Zámena tovaru

Prišiel vám iný tovar než ten, ktorý ste si objednali?

Za túto nepríjemnosť sa vám veľmi ospravedlňujeme. Nesprávny výrobok, prosím, prineste na pobočku alebo doručte na reklamačné oddelenie DigitalBase.sk. V prípade rozmerných výrobkov, ako je napr. reproduktor, notebook alebo veľký televízor, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku.

Ako postupovať pri vrátení

Vrátenie na pobočku

Chybne doručený výrobok môžete priniesť do pobočku, spolu s výrobkom prineste tiež predajný doklad. Na pobočke výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vám výmenu za správny kus alebo vrátenie peňazí.

Vrátenie poštou

Poslať reklamačnému oddeleniu

Môžete tovar poslať priamo reklamačnému oddeleniu. V tomto prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku (613 KB). Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie: DigitalBase.sk, Dolinka 27, 99128 Dolinka, Slovenská Republika

    Na tejto adrese je možné vrátiť tovar aj osobne.
Zákaznícka linka

Môžete nám zavolať:

Zákaznícka linka +421 910 663 778

Alebo napísať:

Zobraziť kontaktný formulár