Poškodenie pri doručení
Rozbalili ste svoju zásielku a zistili ste, že tovar vo vnútri je poškodený? Okamžite oznámte túto udalosť jedným z nižšie uvedených spôsobov, najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky.
K uplatneniu reklamácie budete potrebovať
- číslo vašej objednávky (alebo zásielky v prípade uplatnenia priamo u dopravcu)
- fotodokumentáciu (poškodený výrobok vrátane balenia zásielky)
- opis poškodenia, prípadne aj okolnosti odovzdania zásielky a zistenia poškodenia
Uplatnenie reklamácie
- Zákaznícka linka +421 910 663 778
- Online kontaktný formulár - zobraziť kontaktný formulár
Často kladené otázky
Mám od dopravcu prevziať výrobok, ktorý má viditeľne poškodený obal?
Pokiaľ má zásielka viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. Zásielku môžete od dopravcu prevziať, ale spíšte s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu.
V prípade, že máte pochybnosti, či je výrobok vnútri balenia v poriadku, zásielku od dopravcu nepreberajte a kontaktujte zákaznícku linku DigitalBase.sk na vyššie uvedenom telefónnom čísle alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Zabezpečíme vám zaslanie nového výrobku.
Čo budem potrebovať pri reklamácii poškodeného výrobku?
Pre urýchlenie vybavenia vašej požiadavky nám pomôže, keď vyplníte vyššie uvedený kontaktný formulár a pripojíte fotografie balenia výrobku a poškodenia výrobku.
Ako mám vrátiť poškodený výrobok?
Najvhodnejší spôsob vrátenia výrobku vám poradí naša zákaznícka linka. Všeobecne platí, že poškodený výrobok môžete vrátiť v ktorejkoľvek našej predajni alebo poslať na reklamačné oddelenie. V prípade veľkých výrobkov, ako sú napr. chladničky alebo práčky, vám zabezpečíme odvoz poškodeného výrobku a jeho výmenu za nový.