Nefunkčný nový tovar

Mrzí nás, že ste obdržal nefunkčný výrobok. Ak výrobok odošlete na adresu nášho reklamačného oddelenia do 14 dní od jeho prevzatia, vybavíme vašu situáciu Odstúpením od kúpnej zmluvy.

Ako postupovať pri vrátení

Vyberte, kam chcete výrobok vrátiť

Vrátiť na pobočku

Vrátený výrobok môžete priniesť do pobočku, spolu s výrobkom prineste tiež predajný doklad. Na pobočke výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vrátenie peňazí.

Poslať reklamačnému oddeleniu

Ak nemáte predajňu po ruke, môžete tovar poslať priamo reklamačnému oddeleniu. V tomto prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku (613 KB). Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:

    DigitalBase.sk
    Dolinka 27
    99128 Dolinka
    Slovenská Republika

Časté dotazy

Čo vyskúšať pred vrátením tovaru?

Pokiaľ sa jedná o mobilný telefón, tablet či počítač, vráťte najprv zariadenie do továrenského nastavenia či obnova (recovery) systému. Väčšinou býva vada v aplikácii tretích strán a tovar ako samotný nakoniec chybný nie je.

Výrobok mi prišiel mechanicky poškodený a nefunguje

Pokiaľ výrobok prišiel mechanicky poškodený a nefunguje, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku +421 910 663 778, ktorá s vami dohodne ďalší postup.